کی تو بارداری کندور زیاد خورده

۸ پاسخ

ب حرف قدیمیا خیلی گوش نکن دکتر من ممنوع کرده

من سر دخترم خیلی ک خوردم کاش نمیخوردم دخترم خیلییییی پیش فعاله

یه تایم داره دکتر به من گفت بخور بعد قطع کن در حد چند روز پسرم هم بیش فعال نشد خودسر نباید مصرف بشه

خیلی بده بیش‌فعالی و اوتیسم میاره نخورید این چیزا

نخور اصلا

زیادش خوب نیس همون 15روز اوکیه زیادش بچه رو پیش فعال میکنه

میگن باید بجوی یا پودرشو بخوری خیلی تلخه من گرفتم ولی هنوز نتونسم بخورم🫠
بعد میگن که باعث میشه بچه بیش فعال بشه😂🤦🏻‍♀️

پیشفعالی میاره

سوال های مرتبط

مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی