این ک بچه بیش فعال میشه فقط ی دروغه که از داشتن بچه با هوش بالا محروم باشیم حتما بخور من خوردم و بچه هام در عین اروومی بسیار با دقت و باهوشن
نخور اصلا
یه هفته بیشتر نخوری بچه پیش فعال میشه
دوستم منم گفت بخور من خوردم بچه ام خیلی باهوشه وآروم ولی خب حقیقت دکترم نذاشت
توو رژیم من گفته هفته ای یکبار البته از ماه هفتم
اندازه یه عدس بجوعی بعدم بندازی بیرون
وای واس بعد غذا سنگینی معده خیلی خوبه واس نفخ معده
مصرف زیادش خوب نیست
من خوردم یه دونه چهار ماه بود دیگه نخوردم
نخور بخدا دکتر میگه ضرر داره
نخور زایمان زود رس. میاره
خوردن کندور خوب نیست نخور
بنظرم نخور
میگن تو بارداری خوب نیست ک
فکر نکنم درربارداری مناسب باشه
آره خیلی هم تلخه
اگه میخوای بخوری این کارونکن
بچت پیش فعال میشه
بعد اذیت میشی
بلهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.