خانوما وزن 650 برا 23هفته و 3روز خوبه

۴ پاسخ

من که بچم۳۷۰ گرم بود دیروز😂

چقدر زود رفتی سونو

وزنش از هفته ۳۰ به بالا مهمه

اره نرماله

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان Atanaz مامان Atanaz هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری