۴ پاسخ

گالریا ورامین خوبه

گالریا قرچک رفتم خیلی راضیم

گندم خیلی خوبه

من رفتم اسکین پلاس و اخرین جلسمم مهر ماه بود،ماه بعدیسم فهمیدم باردار شدم،واقعا الان هیچی درنیومده با اینکه چند ماهه گذشته،من راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی