۳ پاسخ

شیرخشک نان آی آر واوپتی همون نان۱ هسته فرق ندارن باهم /این نان خیلی سنگینه هرچه ای رونمیسازه شیرخشک رو عوضش کنین /آپتامیل خوبه سبکتره

من نان اوپتی پرو میدم خوبه

ازکدوم داروخونه میگیری

سوال های مرتبط