آخر ماه اثاث کشی دارم انشالله جا ب جا شدم میگیرم الانم تو خونه باز میزارمش جیش رو قشنگ میگه شب بی بی میکنم
هنوز نگرفتم
من یک ماهه از پوشک گرفتم
به من هرکاری میکنم نمیگه یه وقتی میرسم که کار از گار گذشته
الان یکی میاد میگه من یکسالگی گرفتم😅
الان ی ماهی هست که کمکم دارم باهاش کار میکنم برا جیش اوکی هست نمیگه خودم میبرمش تو هفته شاید یکی دوبار خطا بده اونم خودم یادم میره ببرمش.ولی برا پی پی حتما باید پوشک بشه تا بکنه.
من میخوام شروع کنم چون پسرم اصلا پوشک دوست نداره جدیدا درش میاره
بالای سه
هنوز زوده فعلا نمیگرم ،هنوز بلد نیست
الان نزدیک شاید یه ماهه میشه گرفتم
فعلا نگرفتم
۲ سال و ۸ ماهگی
من منتظرم خدش حداقل بفهمه جیش اینارو
فلا ک وقتی مای بیببش پرمیش میگ جیش ینی ببر بشور
ما 4ماهه این پروسه رو پشت سر گذاشتیم و موفقیم شکرخدا🙏🏻
من هنوز شروع نکردم
دارم میگیرم دو هفته اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.