شیر خشک اپتامیل چطور

۴ پاسخ

منم اپتامیل کمکی میدم خیلی خوبه
البته ببلاکم خوبه هردوش بچمو میسازه

من اپتامیل میدم خوبه

من میدم عالیه

من كه از بدو تولد همون اپتاميل بود خيلي راضي ام خداروشكر تا الان كه به بچم ساخته

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی