سلام‌خانوما اسم
پناه قشنگه
یا طنین؟؟

۹ پاسخ

عزیزم پناه یکم بار منفی داره بچه همیشه حس میکنه ک بایدمثل پناهگاه باشه کلا یکم حس بدی ب بچه میده

طنین

وای تورو خدا پناه خیلی زیاده
طنین بذار قشنگه

طنین 😍

پناه خیلی قشنگتره

نظرات متفاوته مهم نظر خودته .
ببخشید ولی من جفتشو دوست ندارم . دوست داشتم اگر دختر دار میشم ، بذارم پرنسا ، لنا

طنین قشنگه
پناه خیلی تکراری شده

طنین خیلیییییی قدیمی شده
پناه هم تکراری و تعدادش خیلییییییییییی زیاد شده
منم دنبال اسم دخترم 🤦

ووای که منم درگیر اسم شدم خوابم نمیبره

سوال های مرتبط

مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه جون مامان پناه جون ۵ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته سی‌وششم بارداری