۳ پاسخ

منم همینو میگم دکتر ب من تو هفته39و 2 روز نامه داده یعنی رسما طبیعی.امروز پیشش نوبت دارم میخام بگم چند روز زودتر نوبت بده

ن عزیزم هرچی بیشتر باشه ک بهتره

برا منم این موقع نوشته فک کنم دیره ولی 🤔

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان Ariya😍 مامان Ariya😍 هفته سی‌وهفتم بارداری