مامانا ۳۸ هفته و ۵ روز برای سزارین دیر نیست ؟؟؟

زایمان

۱۱ پاسخ

عزیزم هر زمان خانم دکتر گفتن اوکیه

ن منم همینم

من فردا سزارین میشم ۳۸ هفته و ۳ روز

برا من 39یک روز اونم به زور وقت داد

نه دیگه از۳۸تمام دیگه نامه میدن حالا چندروز اینطرف اونطرفتر

کاش دکتر منم۳۸ و پنج روز نامه رو بره دخترم ۵.۵دنیا بیاد 😅

دکتر من میگه هر وقت دردت بگیره سزارین میکنم امروز رفتم تو 40 هفته

نه 38و 4 منم دخترم بود

جسارتا ۳۷ هفته ۱ روز . زود نیست بچه دستگاه نمیره؟

نه من 39 کامل بودم

نه عزیزم همین حدود برمیدارن

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد