خانما برای سزارین ۳۸ هفته ۵ روز خوبه

۶ پاسخ

خوبه عزیزم

عالیه. دکتر من گفت نمیرسم و زودتر برام تاریخ زد😢

اره من ۳۸ هفته و دو روز بودم

اره ۳۸ هفته بچه کامل 🥹

آره منم 38 هفته و5روزسزارین کردم

بله عزیزم ۹ماه ات کامل شده بچه ام کامله

سوال های مرتبط