38هفته بگیر ریکس نکن ساید تا 39هفته دردت گرفت
۳۸ هفته بگیر من ۳۸ هفته وسه روز دردم گرفت پس از ۳۸ هفته یکی و دوروز بگیری باز بهتره احتمال اینکه درد بگیره زیاده..
۳۸ بچه کامله دیگه..
چه عجله ای داری؟ بذار بچه کامل تر بشه. برای منم کلا ۱۰ روز زودتر نامه داد. خیلی اذیتم ولی دوست داشتم هنوز هم دیرتر باشه و به تاریخ طبیعی نزدیک تر باشه
من ۳۸هفته ۵ روز گرفتم ، میترسم ۳۹ به درد بیفتم منم ترسوووووو
منم یک ماه دیگ نامه میگیرم
38 بگیر
۳۸ و بگیر دیگ
تاریخ هر کدوم چی میشه بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.