ب من ۳۸هفته کامل گفت ولی ان اس تی دادم انقباض داشتم گفت ۳۷هفته و ۵روز .اگه دردامم زیادتر شد گفت برو بیمارستان سزارینت میکنم.خودم حس میکنم زودتر میشه زایمانم امروز دردم بیشتر بود
من طبیعی هستم گفت 38هفته بیا
معمولا زودتر نامه میدن چون بچه از 39 هفته به بعد ریسکه ممکنه بیاد تو لگن
بازم هرچی دکترتون صلاح دونسته میدونستی بگی چندروز اینور اونور کنه
برا منم ۳۹هفتع میخاست نامه بده
خدم گفتم دوروز زودتر بده
شد ۳۸هفته و ۵روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.