اتفاقا خیلی هم عالیه چون بچه قشنگ وزن گرفته تپل و مپل شده من ۳۸ هفته و ۴ روز سزارین میشم
من ۳۷ هفته و ۱ روز
اگه دردای طبیعی سراغت نیان و دهانه رحمت باز نشه نه خوبه
دکتر منم گفته ۳۸ هفته و ۴ روز بیا ..اما من احساس میکنم تا اونموقع نمیمونه..
امروز از صب حرکت هاش آروم بوده ..
حرکت بچه شما چجوری الان ..خیلی زیاده ضرب هاش محکم یا آروم ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.