من تا ۳۹ هفته ۵ روز نگهداشتم به خواست خودم
من ۳۷ هفته و ۶ روز سزارین کردم بچه رسیده و بی مشکل و توکل دادن بغلم.
یک هفته بیشتر از من شما میخواهی بمونی چه خبره.
ولی خوبه اگه بمونه
خیلی خوبه که بچه تا اون موقع بمونه و سزارین بشی
من پایان ۳۸ هفته بهم تاریخ دادن
خب اگر درد زایمانت بگیره چی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.