۵ پاسخ

من تا ۳۹ هفته ۵ روز نگهداشتم به خواست خودم

من ۳۷ هفته و ۶ روز سزارین کردم بچه رسیده و بی مشکل و توکل دادن بغلم.
یک هفته بیشتر از من شما میخواهی بمونی چه خبره.
ولی خوبه اگه بمونه

خیلی خوبه که بچه تا اون موقع بمونه و سزارین بشی

من پایان ۳۸ هفته بهم تاریخ دادن

خب اگر درد زایمانت بگیره چی؟؟

سوال های مرتبط