سلام مامان ها
دکتر من برای سزارین ۳۸ هفته و ۴ روز وقت داد دیر نیست که؟

۸ پاسخ

سلام بسلامتی مبارک باشه چقدر خوب تاریخش مشخصه و... انشالله بسلامتی بغلش کنید

ب من 39 و دو روز وقت داده

منم همینطور

نه عزیزم موقشه

من خواهرم چون سر بچه اولش دو هفته زود بچشو زایمان کردن و بچه لاغر بود یکم
سر بچه دومش تا پنج روز مونده به زایمان طبیعی بچه رو تو شکمش نگه داشت بعد سزارین کرد بچه خیلی گوشتی بود و بغل کردنش راحت تر بود و رشد کرده بود

آره خوبه برای منم همون ۳۸هفته ووو چند روز نوبت داد

نه خوبه وقت سزارین همون 38بع بعد

اگر زایمان زودرس نداری نه خوبه

سوال های مرتبط