سلام بسلامتی مبارک باشه چقدر خوب تاریخش مشخصه و... انشالله بسلامتی بغلش کنید
ب من 39 و دو روز وقت داده
منم همینطور
نه عزیزم موقشه
من خواهرم چون سر بچه اولش دو هفته زود بچشو زایمان کردن و بچه لاغر بود یکم
سر بچه دومش تا پنج روز مونده به زایمان طبیعی بچه رو تو شکمش نگه داشت بعد سزارین کرد بچه خیلی گوشتی بود و بغل کردنش راحت تر بود و رشد کرده بود
آره خوبه برای منم همون ۳۸هفته ووو چند روز نوبت داد
نه خوبه وقت سزارین همون 38بع بعد
اگر زایمان زودرس نداری نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.