۷ پاسخ

به منم این تاریخ داد ولی من دردم گرفتع بود یه روز زودتر شد

بمن ۳۸-۱داد

من میخوام برم التماسش کنم هفته۳۷زایمانم کنهههه

منم واس 38 هفته واسم زده میگ۶ دیگه کافیه

منم ۳۸هفته و ۴روز داده

اتفاقا هرچقدر بیشتر تو‌ رحم بمونه بهتره، من ۳۹ هفته سزارین شدم

دکتر من ۳۸ هفته عملم میکنه شش اردیبهشت

سوال های مرتبط

مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری