نگران نباش بیشتر بمون بهتر هم وزن میگیره هم بچه های ک بیشتر تو شکم مادر میمونن زردی نمیگیرن انشالله تا زایمان به دنیا نمیاد استرس به خودت نده
برای من 38 هفته تمام گفته حالا 16 میرم نامه بده
نه تا ۴۰ هفته و شش روز وقت داری
منم ۳۹ هفته ۲ روز نامه داده نه خوبه تو شکم بهتر رشد میکنه
۳۹ هفته و ۳ روز طبق ان تی؟؟
شما هفته ی ان تی با پریودیت چقد فرق داره؟
منم زایمات اولم ۳۹هفته ۱روز بودم
اما بهم گفت اگ درد گرفتت یا چیزی شد برو بیمارستان زنگ بزنم منم میام
هرلحظه ممکنه
اره دیگه نهایت ۳۸ و چند روزه
نه خیلی خوبه زود که دنیا میاد وزن نمیگیره بزار داخل شکم وزن بگیره
برای من سی و هشت هفته و سه روزه، استرس گرفتم نکنه بچه دنیا بیاد تا اون موقع!!! البته دکترم اول تاریخ سی و نه هفته تمام رو داد که من خودم پیشنهاد بهش دادم و قبول کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.