۵ پاسخ

نه عزيزم برا منم درست ٣٩ هفته وقت داده

چون بارداری اولتونه، دکترا تاریخ نمیدن. میذارن بچه بیشترین زمان ممکن رو داخل رحم رشد کنه. ولی برای بارداری های بعدی، معمولا پایان ۳۸ هفته تاریخ سزارین میدن. چون نباید به زخم قبلی، خیلی فشار بیاد

آخه من آب دورجنینم مرز

به منم گفت ۳۹هفته

نزریک ۳۹ بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی