خانما وزن بچم چقده؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم تو هفتع شما باید ی سونو دیگ برم از الان استرسشو دارم کی میشه 38هفته بشم خیالم راحت بشه دیگه

عزیزم چند هفته سونو گرفتی

تغذیت چی بود گلم و مکملت؟من وزن نی نیم کمه

ماشاالله بهتون.
3200
تا به دنیا بیاد 4 و نیم میشه.
چی میخوری؟

ماشالا ۳ کیلو و ۱۰۰

عزیزم میشه تغذیتو بگی

ماشاللع چقدر درشته تغذیه آت چی بوده

ماشاالله درشته

ماشالله ۳۱۹۵گرمه

حدودا ۳۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سراج مامان سراج ۳ ماهگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی