۱۴ پاسخ

۳۸ هفته‌ ۵ روز بود

بهم گفت ده روز زودتر از تاریخ زایمان طبیعی باید سزارین صورت بگیره

3۸ هفته کامل نوبت داده میرم‌تو ۳۹ هفته به نظرم دیر نوبت داده

۳۸ هفته و ۵ روز

برا من ۳۸هفته پنج روز زده

بهم وقتی که داده ۳۸ هفته دو یا سه روز میشه حس میکنم زود ، دلم میخواست وارد ۳۹ میشدم

38هفته3روز نوبت زده

۳۹هفته براساس انتی ۳۸براساس ال ام پی

من ۳۹ هفته و ۳ روز میخوام، نمیدونم بشه یا نه

38 هفته و 4 روز

تا ۳۸ هفته باید سزارین کنی اگه سزارینی هستی
چون بعدش دیگه سزارین نمیکنن
اینجوری میگن از بقیه شنیدم

۳۷هفته ۶ روز رفته بودم داخل ۳۸ هفته

من ۳۷هفتع چهار روز

برای هر کس متفاوته
بستگی به دکترت هم داره که چه تاریخی بنویسه
ولی اصولاً از هفته 37ام نی نی آمادس که بیاد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی‌♡ماهلین مامان امیرعلی‌♡ماهلین ۷ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی