الان ۲۴روززایمان کردم بخیه هام هنوز نیوفتادن

۷ پاسخ

مگه بخیه هات نبایددکتربکشه

من تا ۴۴ روزگی داشتن می افتادن
نمیدونم دیگ الان تموم شدن یا ن

ای خواهر برا تا ۴۰ روز طول کشید مردم زنده شدم

اگه عفونت و سوزش اینا نداره مشکلی نیس

من 35 روز شد تا همش افتاد

سزارینی بودی؟

من تازه بخیه هام افتادن

سوال های مرتبط

مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس ۱ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی