اسم دخترم دلسا گذاشتم دوستان نظرتون چيه؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

خیلیییییییییییییی عاااااااااااااااالی، نامدار باشه الهی ♥️

قشنگه من گذاشتم پناه🥰🥰😍😍

ازبس تو شکمم بود هی دلسا صداش کردیم نمیتونیم عوضش کنیم

قشنگه ولی کلا اسم سلیقه آیه
مهم خودتی و همسرت سعی کن از کسی نظر نپرسی

خوشنام باشه

نامدار باشه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی