سلام خانما
سزارین باعث چسبندگی رحم میشه؟

۹ پاسخ

من یه دونه سزارین کردم ولی الان چسبندگی دارم 😒

سزارین های سوم به بعد ممکنه بشه

من بارداری سوممه عزیزم دوتای قبلی هم سزارین بودن وتاالان مشکلی پیش نیومده عزیزم میشناسم تا ۴بارهم سزارین شدن بدون مشکل بعدم بروگوگل سرچ کن چسبندگی فقط برای سزارینی نیست

اره باید تحت نظر متخصص باشی

من دومی و‌باردارم اولی سزارین بود چسبندگی نگرفتم زن داداشمم سه تا سزارین داشته چسبندگی نگرفته

اره ممکنه
ولی برای همه این مشکل پیش نمیاد
بدن تا بدن متفاوته

ریسکش هست اما قطعا نه

بله عزیزم

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 ۲ ماهگی
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری