خانما کسی هست جفت لولایینگ باشه؟

۵ پاسخ

من بودم عزیزم نگران نباش با استراحت بهتر میشه از توالت فرنگی استفاده کن،نزدیکی نداشته باش،کار سنگین نکن سعی کن پله هم کمتر بری و بیای من اینارو رعایت کردم انتی جفتم لولایینگ بود انومالی خداروشکر خوب شده بود

من الان هست میترسم بالانرع😥

من تو سونو ان تی گفت سرراهی هست

من ۱۲هفته لولاینگ بودم ولی اشتباه منو تکرار نکن حتی اگه دکتر استراحت نسبی داذ تو مطلق استراحت کن و چیز سنگین برندار حتی در حد سه کیلو تا زودتر جفتت بالا بره من رعایت نکردم ۱۸،هفته پایین تر اومد بعد از اون ۲۲هفته پایین تر اومد ولی ۲۹هفته یه کوچلو داره بالا میره خداروشکر چسبندگی هم نداشتم ولی خودت اذیت میشی رعایت نکنی

من من

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لِنیا👼🏻🍭 مامان لِنیا👼🏻🍭 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی 🎀 مامان نی نی 🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی