آره اگر استراحت کنی میره بالا من استراحت نکردم پایین مونده
ارع من انتی لولایینگ بودم. انومالی رفتم فوندال شده بود ینی بالاترین قسمت رحم
اره میره با استراحت
اره بابا برای من آنومالی رف بالا لعنت به سرویکسم ک درست نشد
منم لولایینگ بود هنوز نرفتم سنو ولی فک کنم اومده باشه بالا
اره عزیزم استراحت کنی میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.