۶ پاسخ

ان شاالله ولی پیگیرباش عفونت برابچه خوب نیست
ان شاالله بلادورباشه

ان شاالله
ازشماهم بلا دورباشه

شمادارواستفاده کنیدبلکه پیشگیری بشه ازعفونت

من گذاشتم ولی دارونداد عفونت خیلییی شدیدگرفتم دوباره پساریو دراورد داروداداستفاده کردم خوب شدم فعلابایداستراحت مطلق داشته باشم تایک هفته دیگه بعدیه سونوواژینال بدم اگه سرویکسم رفته باشه پایین دوباره برام بزارش

شماکی گذاشتید؟

آره به من دادن
دو تا فلوکونازول داده ، البته یه ذره هم عفونت قارچی داشتم

سوال های مرتبط

مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری