۲ پاسخ

من پساری نذاشتم سرکلاژم ولی دکتر گفت الان بیشتر تو معرض عفونتی هر وقت گفت خارش و سوزش گرفتی ۳روز پشت هم کرم واژینال کلوتریمازول بزن

سفیکسیم میخو م

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری