۷ پاسخ

نه استفاده نکردم چون خیلی چشم رو میسوزونه

اره من میزدم بزن حتما

بله گلم من استفاده کردم برا پسرم

اره دیگه اون مال عفونت چشمه

آره قبل خواب بزن که با دست پاکش نکنه

استفاده نکردم ولی پمادش عالیه

اره من شب ها بود خیلیم خوبه مژه هاش بهم میچسبید قشنگ باز میکرد

سوال های مرتبط

مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آریانا لیانا مامان آریانا لیانا ۱۱ ماهگی