اسمش چیه؟؟
دکتر برا پسرم دوتا اسپری نوشته
اره عزیزم به پسر من داده دوتا واس سرفه گفت آلرژی داره
پسرم سینش پیس پیس صدا میداد
علائم سرماخوردگی نداشت ۳بار بردم اطفال دارو سرماخوردگی و چرک خشکن میداد با این ابیه و یه اسپره دیگه
تااینکه بردمش پیش فوق تخصص ریه این کاتوسین داد راحت شد بچم خدا خیرش بده
ارع عاااالیه.
من دخترم مریض شده بود دوهفته پیش.
سرفه شدییید داشت یعنی اینقد این بچه سرفه میکرد بالا میاورد.قرمز میشد کبود میشد.اسپره اخر خوبش کرد معجزه کرد خیلی چیز خوبیه
اره خوبه من با سالبوتامول میزدم براش
دکتر داد بود پ سرم اصلا نزاشت پسرم 😬
برای چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.