کسی از این اسپری برا بچش استفاده کرده؟

تصویر
۷ پاسخ

اسمش چیه؟؟
دکتر برا پسرم دوتا اسپری نوشته

تصویر

اره عزیزم به پسر من داده دوتا واس سرفه گفت آلرژی داره

پسرم سینش پیس پیس صدا میداد
علائم سرماخوردگی نداشت ۳بار بردم اطفال دارو سرماخوردگی و چرک خشکن میداد با این ابیه و یه اسپره دیگه
تااینکه بردمش پیش فوق تخصص ریه این کاتوسین داد راحت شد بچم خدا خیرش بده

ارع عاااالیه.
من دخترم مریض شده بود دوهفته پیش.
سرفه شدییید داشت یعنی اینقد این بچه سرفه میکرد بالا میاورد.قرمز میشد کبود میشد.اسپره اخر خوبش کرد معجزه کرد خیلی چیز خوبیه

اره خوبه من با سالبوتامول میزدم براش

دکتر داد بود پ سرم اصلا نزاشت پسرم 😬

برای چیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری