خانومایی ک بچه هاتون میرن مهد

بیمه چقد واریز کردین ؟؟؟؟

۳ پاسخ

لطفا به من درخواست بدین🙏🙏

به منم نگفتن چیزی درمورد بیمه
ماهی ۴تومن
سه روز در هفته

چیزی راجب بیمه نگفتن والا
احتمالا داخل همون شهریه هه بیمه رم پرداخت کردیم
ما ۶ تومن میدیم ماهی
ازساعت۷تا۲ با ناهار

سوال های مرتبط

مامان پسرام🧑‍🤝‍🧑 مامان پسرام🧑‍🤝‍🧑 ۴ سالگی