وزن بچم توی سونوآنومالی 242گرم بودخوبه بنظرتون

۵ پاسخ

مال منم درست 242بود

برا من ۲۶۵ گرم بود دوتاشون خوبن خداروشکر

من ۱۸ هفته و ۳ روز . ۲۳۰ گرم بود

چند هفته رفتین سونو؟! بستگی به اون داره

اره من 190 گرم بود الان وزنش یک کیلو شدهگ

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نگار🩷🌸 مامان نگار🩷🌸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری