سلام خانما توی سونوانومالی نینیتون چندگرم بود؟

۶ پاسخ

وزن تقریبی ۲۵۰ زده بود

من طبق سونو انتی فردا18هفته تمام میکنم چون همسرم خیلی عجله داشت😂امروز رفدم انومالی240گرم بود🙈

ماشلا برای نینی های همتون😁

من ۱۹ هفته رفتم ۲۶۰ گرم بود

۳۰۰ عزیزم تو چند بود

نینی من ۲۰۴ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان نگار🩷🌸 مامان نگار🩷🌸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان احمدرضا مامان احمدرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام🧸🧸 مامان پسرام🧸🧸 ۹ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرکم مامان پسرکم هفته سی‌ویکم بارداری