۲ پاسخ

تو ازمایش بدو تولد غربالگری میگیرن داشته باشه میگن

اگر قرص مصرف کنه که علائم ندارن
ولی اگر مصرف نکنن یکم کند ذهن میشن و دیر میگیرن به اصطلاح باید برن دکتر اگر دارن دارو بگیرن

سوال های مرتبط