بچه ها تو بارداری تیروییدتون رو چند بود؟

۵ پاسخ

سلام رفتم سونو گفتن جنین مرده حالا چیکارکنم که سقط بشه نمیخوام کورتاژ کنم کسی راه حلی داره هفته ی هشتم بودم

من تیروئید نداشتم، تو بارداری ۴.۵ شد الان شده ۳‌.۴ باید رو ۲.۵ بیاد فعلا دارم دارو میخورم

دکتر گفت بخاطر بارداری و هورمونات تیروئیدت ٠/١

من رو 8

من قبل از بارداری سابقه تیروئید نداشتم ولی تو بارداری رو ۴.۹ بود
دارو استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان ‌Dela🩷 مامان ‌Dela🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری