منی که باو وجود بچه دوماهه باردارم وای🤒

۱۴ پاسخ

به فال نیک بگیر ...هیچ کار خدا بی حکمت نیس

مبارکه تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته به فال نیک بگیر

من تا یک‌سالگی دخترم پریود نشدم.
ولی هرماه چند روز درد پریود میگرفتم
احتمالا اشتباه میکنی

وای خیلی سخت و وحشتناکه

من تا شش ماهگی دخترم پریود نشدم آزمایش خون دادی که مطمئن میگی

مبارک باشه ولی خیلی سخته

منم چند روزه موقع مرغ خوردن عق میزنم و سر گیجه و تهوع ولم نمیکنه
از ترسش سراغ بی بی چک‌نمیرم

تا ماه ها بعد زایمان بیبی چک مثبت میزنه ها

عزیزم 🤭🤚🏻 چقدر سخت
خدا بهت قوت بده

خوشبحالت 😍😄

بتا ک ۲.۴ بود
سه بی بی چک منفی بودن
ولی همش خالت تهوع بیحالی درد های پریودی
سر پسرم هم عدد بتا یک بود بعد دوهفته شد هزار

شوخی🫣

مبارکه دختررررر😃😅

مطمئنی؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان أکتای و آترین مامان أکتای و آترین ۱۴ ماهگی
مامان کوچول بچه مامان کوچول بچه ۵ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی