۱۳ پاسخ

منم شیر میدم ولی ۳۲ روزگی شدم تا الان تو این ۳ماه ۴بار پریود شدم😬😬😬

منم نزدیک چهارماهگی دخترم شدم ،هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک

از یطرف خوبه از یطرفم استرس میگیری ک نکنه باردار باشم ب راههای جلوگیریم ک اصلا انگار اینروزا نمیشه اعتماد کرد

منم شیرخودمو میدم از همون اول پریود شدم😫😫

طبیعیه منم نشدم

منم نشدم 🫤

من تا چهارماهگی نشدم

عزیزم شیر خودتو میدی راضی؟
وزنش و اینا خوبه؟
پسر من اولش شیر خودمو میخورد بعد شیرخشکی شد الان خیلی عذاب وجدان گرفتم

منم نشدم

منم ی بار شدم همو فروردین هنو نشدم😂😐بعضی وقتا حس میکنم حاملم

منم نشدممممم😂

منم نشدم
ابجیم یک سالو یک ماه گذشت ک پریود شد

بعضیا تا پایان شیردهی پریود نمیشن

سوال های مرتبط