پسر من خداروشکر اصلا تب نکرد الان باید 6 ماهگی بزنم
منم دو شب نخوابیدم
واکسن چهار ماهگی خیلی سخت بود
منم ساعت ۳ بیدارشدم تبشو گرفتم ۳۷ونیم بود بدنش داغ بود
با یه مکافاتی استامینوفن دادیم بهش درجا بالا آورد کل تنم استفراغ شد
دستمال کشیدم بدنشو تا یکم تبش اومد پایین
الانم خوابه
من واکسن ۶ ماهگی زدم
ولی خداروشکر اذیتم نکرد
ن تب کرد ن بیتابی کرد
واکسن زدیم ولی بیدار نموندیم🥲 بجاش حسابی حرص خوردم ک لب به شیر نمیزد و اسهال رفت یه روز 😕ولی ساعت ۵ صبح بیدار شده بود نمیدونم از درد یا چی هی میخوند برای خودش تازه صداشو کشف کرده😂❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.