۴ پاسخ

نان ازهمه بهتره..البته هر دکتری یه چیز میگه...

ببلاک و گیگوز خیلی سبک

اول اپتامیل هست من به هردوتاشون اپتامیل دادم به نگین اپتامیل پرونوترامیدم

اول اپامیل، بعد نان، بعد ببلاک، بعد گی گوز و بقیه. سرچ کرده بودم برا بچه ام. رتبه اول آپتامیل، ولی در کل همه خیلی فرق ندارن. اپتامیل سنگینه نان هم همینطور، ببلاک و گی گوز سبک تر هستن.

سوال های مرتبط

مامان 🧡🧡N&A🧡🧡 مامان 🧡🧡N&A🧡🧡 ۶ سالگی
خدایا به حق این لحظه اذان
مراقب بچه هامون همسرامون و عزیزامون باش
خدایا دلت رحم طفل معصوم هامون بیاد
خدایا به حق این اذون پیروزی رو به زودی زود نصیب ایرانمون کن
و هر تلاشی که رزمندگان ما میکنند منجر به پیروزی بشه
خدایا به حق این اذون هرکاری هرکاری دشمنمون بر علیه کشورمون می‌کنه با شکست مواجه بشه
خدایا دشمنمون رو توی قبرستون آرزوهایش دفن کن

خدایا الان وقتش مارو ببینی این نگاهای معصوم طفل معصوم هامون ببینی
آه و ناله های کسایی که داغدار شدن رو بهشون برگردونی
نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان نان

ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک ببلاک

مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی مایبیبی

شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر شیشه شیر