من که چن هفته اس بشدت پادرد و درد واژن دارم که همه میگفتن طبیعی خودم نتونستم بمونم رفتم دکتر که دکترم گفت طبیعی ولی برا اطمینان بهم شیاف داد
گفت چون هفته ات میره بالاتر عادیه کشاله های ران و واژن و پاها درد بیاد
من رو واژن خیلی احساس میکنم
من ضربه حس نمیکنم ولی خیلی واژنم درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.