ضربه بچه رو به مقعد هم شما احساس می کنید ؟؟

۳ پاسخ

من که چن هفته اس بشدت پادرد و درد واژن دارم که همه میگفتن طبیعی خودم نتونستم بمونم رفتم دکتر که دکترم گفت طبیعی ولی برا اطمینان بهم شیاف داد
گفت چون هفته ات می‌ره بالاتر عادیه کشاله های ران و واژن و پاها درد بیاد

من رو واژن خیلی احساس میکنم

من ضربه حس نمیکنم ولی خیلی واژنم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی