دوستان من ترشح سفید و غلیظ دادم این عفونته؟؟

۳ پاسخ

اره عفونته به این حرفا توجه نکن ک طبیعیه بدون بو و سوزش منم نه بو داشت ن سوزش اما عفونت دارم

ن عادیه اما دقت کنین اگر شورتتون بو میده یعنی دارین عفونت میکنین

سفید یا شفاف باشه نه عادیه
اگ ترشح زرد و سبز داری
واژنت با سوزش و خارش همراهه عفونت داری
در غیر این صورت نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۷ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری