۲ پاسخ

سینه خیز و چاردست و پا مهم نیس
چون بعضی بچه ها یهو پا میشن راه میرن
ولی نشستن رو هم باهاش تمرین کن هم ب دکترش بکو

به دکتر بگو
چون از ۶ ،۷ ماه دگ باید بشینن

سوال های مرتبط

مامان محمد نجات مامان محمد نجات ۱۳ ماهگی
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی