۹ پاسخ

سلام ولی نوشته ۳۴ هفته

تا ۹ هفته وقت هست
من ۶ هفته رفتم‌هم‌واژینال هم‌شکمی گفت تشکیل نشده

تا ۸ هفته وقت هست

رفتم دکتر گفت فعلا صبر کن تا هفته هشتم

برو دکتر

هنوز زوده فعلا وقت داری ولی من با سونو واژینال ۶ هفته معلوم بود

چرا زدی ۳۴ هفته

تا ۱۰ هفته وقت داری

زوده دختر 10 هفته تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی