کیا فردا موعدشون بی بی زدن؟

تصویر
۸ پاسخ

من فردا اما علایمی ندارم فکر نمیکنم خبری باشه فعلا صبر میکنم اگه تاخیر شد بیبی بزنم وگرنه ک میره ماه بعد

من‌زدم‌‌بعد ۱۱ ماه‌در‌کمال ناباروری مثبت شد😭😭😭رب ساعته دارم اشک میریزم

من فردا موعدمه امروز تست زدم هاله انداخت

من زدم منفی، 😔

منم‌موعدم فردابود

من دیروز موعدم بود اما پری نشدم امروزم ک یه روز تاخیر اما دیگ میدونم باز توذوقم میخوره

من ۴روز دیگ موعودمه امروز زدم ولی صبر نداشتم نمیدونم حالا مثبته یا منفی

من نه هنوزنزدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا 😍 مامان معجزه ی خدا 😍 هفته هفدهم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری