سلام به نظرتون جنسیت بچه م چیه ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

خانوما من جواب غربالگری اولم هم سونو هم ازمایش خون کاملا نرمال شده وهیچ مشکلی نداره ولی چون اولین بارداریم سندرم داون بود حالا دکتر میخواست برام ازمایش امینیو سنتز بنویسه که من قبول نکردم در نهایت سلفری نوشت به نظرتون با این که جواب ازمایشهام گاملا نرمال هست لازم هست برم کسی بوده که اینجوری بوده باشه ایا رفته سلفری نتیجه چی شده ؟

میشه جنسیت بچه منم بگید😁

تصویر

پسر بنظر

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست تشخیص جنسیت آنلاین انجام میده پیامش بده کمکت میکنه
این پیج اینستا روبیکا ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

فکر میکنم حدس میزنن😅

انشالله همون که بیشتر دوست داری

عزیزم نی نی دختره.مبارکت باشه

پسره عزیزم

میخوای پسر باشه؟.

دختر
الان معلوم نمیشه گلم

سوال های مرتبط

مامان گلاریس🐣🤍 مامان گلاریس🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان گلابی مامان گلابی روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه کوچولو 🌹 مامان پناه کوچولو 🌹 ۶ ماهگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیستم بارداری