۲ پاسخ

سیتریزین بده

پدی کاف که برای سرفه شه ...ازیترو هم انتی بیوتیکه ...اگزاکید شربت سرماخوردگیه فک میکنم علائمش کم میکنه ان شاءالله زود خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان نفس خانوم مامان نفس خانوم ۱۱ ماهگی