بیام بگم تجربه سزارینمو یا هنوز زوده 🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓

۱۴ پاسخ

واای منم تازه چند روز پیش میگفتم اگه الان بعد ۱ سال تجربه مو بگم مسخرم میکنن؟🤣🤣

بگو عزیزم چون منم همین مسیرو دارم میرم پاییز زایمان میکنم دومین سزارینمه خیلی میترسم

مبااااارکه عزیزم. ان شاءالله عاقبت بخیر بشه کوچولوی قشنگت. بله منتظریییم

19سالته عزیزم؟

مبارک باشه عزیزم انشالله خوش قدم باشه

چندتا بچه داری؟

ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است 😁 بگو برامون🥰

قدمش مبارک عزیزم 😍

منم خیلی دوس دارم تجربه زایمانمو بگم ولی حوصلم نمیگیره😂 ازبس فراز و نشیب داشت و طولانیه

مرخص شدی عزیزم?

یاخدا دوتا سزارین داشتی باسن ۱۹سالگی؟ دکترمن گفتی سزارین بینش باید حداقل دوسال استراحت باشه

زوده بابا😅

سلام بفرما بگو عزیزم

سخت بود یا آسون؟

سوال های مرتبط

مامان هامین🦢🩵 مامان هامین🦢🩵 ۱۲ ماهگی
من خيلى دوست دارم وقتى يه چیز خوبه به بقيه ام معرفى كنم🙂‍↕️🩷
من خودم پوست چرب و مختلطى دارم و نزديك پريودم يا وقتى تغذيه رو رعايت نكنم خيلى جوش ميزنم بعد پارسال يه دوستام يه شوينده گرفته بود به من معرفيش كرد🤓
منم معمولا خيلى برا محصولات پوستى هزينه زياد ميكنم مثلا اعتقاد داشتم حتما بايد برند و گرون باشه تا نتيجه بده ازش پرسيدم چقد خريدى گفت صد و خورده اى🫥
شوكه شدم گفتم نه اينا بدرد نميخوره
اتفاقا اون روزم جوش زده بودم گفت حالا يبار بزن
من استفاده كردم فردا پس فرداش ديدم التهاب جوشا
قشنگ خوابيده
و پوستم روشن تر شده انگار
رفتم گرفتمش😄
يعنى با اينكه قيمتش خيلى كمه الان جديدا گرفتم دويست وخورده اى و سايت دارن محصولات دست سازه
سريع تموم ميشه اين مدل شوينده شون
من ماسك خاك رس سفيدشم گرفتم عالى بود گفتم بگم بهتون دوست داشتين امتحان كنيد من اين مدل شوينده زغالو هر سرى میگیرم
چیزای دیگشونو تست نکردم





شیرمادر
شیرخشک
پوشک
کولیک
رفلاکس
قطره
شیر