۴ پاسخ

چرا من ۹سال پیش فقط خارجی میگرفتم عراق میدادم پسرم عالی بود عالی نه نفخ داشت نه کولیک نه رفلاکس تپل شده بود ماشالا سر حال اذیت اصلا نشدم اما تو ایران خیلی گرونه الان پیداهم نمیشه اصلش ایرانیشم بدرد نمیخوره

من sma خارجي ميدم

من استفاده میکنم

من بچهام ۲۵ روزشه دیش که میکنه گریه میکنه ارمایش دادم عفونت نداشت بعد هم شیر اپتامیل بهش میدم وشیر خودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان رادمان👼🏻🩵 مامان رادمان👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته هفتم بارداری