۷ پاسخ

من که سر دخترم دوبرابر نمیشد و خیلی کم کم زیاد میشد و دخترم الان ۷ سالشه ماشالله

خب دوبرابرشده نگران چی هستی دیگه

من فامیل مون اینطور بود گفت پوچ بوده
انشا الله ک برا تو اینطور نباشه

عزیزم برو دکتر حتما

چرا هی آزمایش میدی استرس میگیری
همون یه بار آزمایش دادی متوجه بارداریت شدی کافیه

نگران نباش

نه دیگه از یه جایی دوبرابر نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری