بیمارستانش خوبه ولی شلوغه اتاق هاهم 5 تخته و ایناست و اینکه میگن مهم نیست چند تخته ولی قراره یک شب بستری باشی و هم اتاقی هم خیلی مهمه ما تو اتاقمون همراهی ها خیلی حرف میزدن یا یکی برقو خاموش میکرد یکی پنجره رو میبست تو تابستون برای همین سخت بود
یکی از دوستان من تو گهواره تازگی بیمارستان امام حسین زایمان کرده راضی بوده تجربه اشم گذاشته
اونم طبیعی
من خودم ۳ سال پیش بودم خیلی راضی بودم الانم میخام بدونم همینجوریه یا نه....
بعدم گلم حالا برای یه شب مثلا چند نفر توی اتاق باشن چی میشه مگه. مهم دکتر هست من دکترم اونجاست
خاهرم چهار سال پیش اونجا زایمان کرد بد نبود ولی ب اندازه قیمتش خوب نیست آخه شلوغه هر اتاقی چهار پنج نفره چه کاریه خوب آدم بره دولتی ک بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.